Frica de examene…!

   Cu cat se apropie ziua de luni, cu atat ma panichez mai tare… Nu pot dormi, nu pot comunica cu cei din jurul meu. Vreau sa fiu lasata in pace. Sa nu simt ca timpul trece atat de repede. Voi cum va simtiti sau…cum v-ati simtit? Sau poate ca numai eu sunt astfel…. Chiar sunt curioasa cat de anormala sunt…  
   Si ai mei spun „Treci si mai invata!”…Nu-mi mai aduceti aminte!!! Imi ajunge…Gata!
   Deci? Si voi aveti frica de examene? Sau sunt numai eu?

3 gânduri despre &8222;Frica de examene…!&8221;

Lasă un răspuns

