Achizitie (1)

   Buna, dragilor. Vroiam sa va arat si voua cartea care mi-a venit de curand, acum 3 zile, prin curier (precomanda) – volumul al treilea din seria „Cercul Secret”. dupa cum se vede. 
Din pacate, nu m-am apucat de ea inca, pentru ca mai am putin din cartea primita de Craciun de la prietena mea Larisa (Sfaramatorul de inimi – Julie Garwood), insa a terminat-o mama azi-dimineata :)) O sa revin cu o mica recenzie cand o sa o citesc si eu.
   Voi ce mai cititi? V-ati mai cumparat ceva? Sunt curioasa? XOXO 

4 gânduri despre &8222;Achizitie (1)&8221;

  1. Dreams*Link zice:

    @ Ioana Alexandra: Am citit doar prima carte din serie pana acum deoarece nu am partea a doua ca sa continui cu ultima. Destul de complicat :)) Mi-a placut destul de mult. Am vizionat si filmul si mi se pare interesant pana acum.
    @ Laurentzyu: Si eu :))

    Apreciază

Lasă un răspuns

