Castigatorul primului meu concurs!

    Buna seara. 
   Vreau sa le multumesc mai intai tuturor celor care s-au inscris, deoarece m-au impresionat cu adevarat prin devotamentul lor pentru literatura, si librariei Libris pentru sponsorizare. Mai jos aveti lista cu cei care mi-au trimis email-uri, in ordinea in care au facut-o. Cei care sunt trecuti de doua ori au transmis mai departe vestea despre acest concurs prin diverse mijloace.  
   Desi mi-am dorit sa aleg eu castigatorul, am decis sa il las pe dragul meu prieten, Random.org, pentru a oferi fiecaruia cate o sansa. 

  1. Adriana Iatan
  2. Stanescu Ana Maria  
  3. Andrei Oana-Andreea
  4. Troie Monica Alexandra
  5. Troie Monica Alexandra
  6. Amalia Toma
  7. Amalia Toma
  8. Petcu Larisa
  9. Petcu Larisa
  10. Alexandra Toma
  11. Alexandra Toma
  12. Costea Elena
  13. Costea Elena 
  14. Vircan Issabel
  15. Nedelcu Mirela
  16. Grosu Geanina
  17. Grosu Geanina
  18. Paraschiv Laurentiu
  19. Paraschiv Laurentiu
  20. Alexandra Simon
  21. Alexandra Simon
  22. Cretu Ana-Flaviana
  23. Cretu Ana-Flaviana
  24. Laura Cucuiet
    Dupa cum se vede…castigatoarea este Andrei Oana-Andreea!!! 
Am s-o rog sa imi trimita in decurs de doua zile adresa completa (corecta!!!) si cartea pe care si-o doreste de la libraria online Libris, pana in 40 de lei. Ii voi trimite imediat si un email pe adresa ei. In cazul in care nu primesc raspuns, o sa aleg un alt castigator. Felicitari Andreei si celorlalti care au participat! 
    Pentru a sarbatori terminarea concursului, va servesc cu niste briose gustoase. XOXO  
6 gânduri despre &8222;Castigatorul primului meu concurs!&8221;

  1. OFFICE LITERATURA zice:

    Noi apariţii editoriale la OFFICE LITERATURA:
    Cele mai frumoase poeme de dragoste – “Atunci când vara se reinventa” – autor Cristian Lisandru
    Un nou roman pe care-l vei citi cu dintr-o suflare – Romanul care se scria singur” – autor Cristian Lisandru

    Pentru tine:

    De-ar fi să plouă un mileniu şi mai mult
    N-aş mai ieşi din casă şi aş sta să te ascult
    Cum taci…
    Să simt cum în tăcere mă îmbraci.
    Să deseneze ploaia chipul tău pe geam,
    Într-un decor lacustru lângă mine să te am,
    Să-mi mai reciţi încet dintr-un poet bolnav de ploaie,
    Să simt cum intră apa în odaie.
    Ascunde telefonul, să nu-l auzim,
    Din dulcea beţie-a ploii să nu ne mai trezim,
    Să nu aprinzi lumina, pe întuneric ploile-s atât de vii
    Şi mumură-mi iubirea aşa cum numai tu ştii…
    E-atâta ploaie-n suflet şi atâta ploaie-n gând
    Şi parcă lumea-ntreagă s-a oprit plângând,
    Dar, vai, doar noi mai râdem, o pereche renăscută-n ploaie
    Şi apa intră-ntruna în odaie…
    Doresc să-ţi mângâi părul printre picături
    Şi peste tot ce-a mai rămas iubire vreau să-mi juri
    Şi mai recită-mi, iarăşi, dintr-un poet bolnav de ploaie
    Să văd cum intră apa în odaie…
    Să ne spălăm păcatele,
    Să fim curaţi,
    Îndrăgostiţi adevăraţi,
    Şi-n lumea asta care râde şi de ploi
    Să fim curaţi doar noi…(Ploaia de Cristian Lisandru)

    http://officeliteratura.blogspot.com/

    Apreciază

Lasă un răspuns

