Atentie, se canta! Brittany Murphy – Somebody to love!

 

 O melodie si o voce frumoasa. RIP Brittany Murphy!
6 gânduri despre &8222;Atentie, se canta! Brittany Murphy – Somebody to love!&8221;

  1. Dreams*Link zice:

    @ Amy: Mi-a parut tare rau cand am aflat…
    @ Lavander: da…
    @ Adela: S-a pierdut o voce minunata.
    @ Laurentzyu: Asa e.
    @ Ioana Alexandra: Am plans prima data cand am ascultat melodia si stiam ca a murit :(. Nu am vazut Ramen girl, dar o sa ma uit.

    Apreciază

Lasă un răspuns

