Viata in imagini – 2

   Cateva poze cu amintiri, majoritatea din vara aceasta de care imi este foarte dor, dar si mai vechi. Sper sa va placa. 

La iarba verde 😀
Caldura si voie buna!

Perusii mei scumpi: Doly si Didi.
Primul meu perus: Kiki. 😦

Tortul facut de mama pentru sora mea cu ocazia obtinerii centurii galbene la karate (desenul de deasupra este facut de mine :P).
Un mic cadou :*

Care sunt cele mai importante amintiri pe care le pastrati in suflet?
6 gânduri despre &8222;Viata in imagini – 2&8221;

  1. lavander zice:

    pozele mi-au adus mainte de papagalul meu care a murit in vara aceasta si de care imi este foarte dor, a murit cu catvea zile inainte sa faca 9 ani si ma obisnuisem cu ciripitul lui vesel de fiecare data cand intram in camera

    Apreciază

  2. ioana alexandra zice:

    foarte frumoase pozele:X
    si mie imi este extrem de dor de vara. din fiecare vara pastrez amintiri frumoase si imi reamintesc cu placere de oamnenii pe care i-am cunoscut in diferite imprejurari

    P.S. foarte frumos Kiki al tau:)

    Apreciază

  3. Myuuki zice:

    Imi place mult perusul albastru, de fapt, imi plac amandoi. Seamana cu primii si singurii mei perusi: Coco si Berta. [da,da dar aveam 7 ani]
    Coco a murit la 2 ani, cred, iar Berta la o luna dupa el, de tristete, au zis ai mei, pentru ca ei se atasasera foarte mult unul de altul si de cand murise Coco, Berta a stat zi si noapte trista intr-un colt si abia a mai mancat.
    Coco a avut cangrena:(

    Foarte frumos trandafirul.

    `miku

    Apreciază

  4. Dreams*Link zice:

    @ Lavander: Imi pare rau de papagalul tau. 😦
    @ Laurentzyu: Mersi. A fost pura coincidenta, poate ca te-as fi ascultat oricum ;))
    @ Ioana Alexandra: Mersi.
    @ Myuuki: Sunt foarte sensibili din pacate…Acum e bolnavior iar unul dintre ei 😦 Imi pare rau de papagalii tai.

    Apreciază

Lasă un răspuns

