Cei mai dulci catelusi…

Inca un curs plictisitor de informatica…Power Point. Cred ca este a suta oara cand discutam despre el, dar nu am incotro. Chiar in drum spre facultate am vazut un „cutzi” foarte scump si mi-a venit ideea unei noi postari cu animale. Ce spuneti?
 
 O zi la soare…
 Mie nu-mi da nimeni sa mananc?
 Esti atat de frumoasa ca imi vine sa te rontai 😀
 Nu vi sa te joci cu mine?
 Hmmm…ce bine e sa lenevesti
 Pentru ca eu sunt pufos nu mai am nevoie de o perna pufoasa.
 Iar si-au batut joc de mine :((
 Canti atat de frumos. M-ai cucerit!
 Privesc direct in sufletul tau…
 Imi pare rau ca am facut pisu in pat…Ma ierti?
 Te-am prins in sfarsit!
 Pa!!!
 Mai vreau un pupic…
   Ia-ma acasa la tine 😦
Va plac? Eu ii ador. :X
3 gânduri despre &8222;Cei mai dulci catelusi…&8221;

Lasă un răspuns

