Ajutor….

   Am un mic anunt pentru voi – maine am colocviu la anatomie (osteologie) si nu am timp sa postez continuarea (si sfarsitul) povestii, asa ca o las pe maine seara cand o sa ma intorc de la facultate. Pana atunci va rog sa-mi tineti pumnii si sa va rugati pentru mine…e un examen foarte greu. Multumesc! 😀
  O seara frumoasa in continuare!

4 gânduri despre &8222;Ajutor….&8221;

  1. Dreams*Link zice:

    Multumesc Myuuki, a fost foarte greu, dar macar am scris la fiecare subiect cate ceva. Sper sa aflu un rezultat pozitiv dupa atata munca. Acum merit si eu o mica pauza cu o carte buna 😀
    Tu cum o duci cu scoala?

    Apreciază

Lasă un răspuns

