O saptamana pierduta….Offf!

Stiti ce mi s-a intamplat dintre toate lucrurile imposibile de pe lumea asta)? Sa racesc crunt si sa nu mai fiu buna de nimic… Credeti-ma, mi se intampla FOARTE rar. Nu am mai avut febra si puroi in gat de cand eram de-o schioapa. Chiar ma gandeam ca as avea oreion pentru ca Dumnezeu m-a ferit cand a facut sora-mea. O sa vina si asta odata si odata…


In fine, nu ar fi o problema foarte mare daca nu as avea cel mai greu examen luni, iar eu zac in pat de parca as fi pe moarte. Nu exagerez din nefericire. 😦


Si ce sa mai zic de tratament? Nu prea da rezultate, iar eu cu toata medicina invatata nu ma pot trata singur. Next step: injectiile pe care toata lumea le uraste. Sper din suflet sa nu fie nevoie. 
    
Un singur avantaj am: ma dadaceste mama ca pe un copil mic, ceea ce poate fi placut din cand in cand dar nu acum. Totusi, ce ma fac? Am dat-o in bara….

P.S. Scuze pentru ca ma plang, dar simteam nevoia sa ma descarc.
Sper ca sunteti bine. Somn usor si pupici.


5 gânduri despre &8222;O saptamana pierduta….Offf!&8221;

  1. Dreams*Link zice:

    @ Dorice: Da, e groaznic să fii răcit și să zaci. De când am scris postarea am mai suportat puțin, abia duminică am fost fresh și nu am reușit să imi termin treaba. Rămâne pe toamnă examenul asta din păcate..:(

    Apreciază

Lasă un răspuns

