O nouă provocare sub forma unui JOC!

   Dacă ai încerca să mă definești prin cuvinte simple, poți găsi foarte multe care să mi se potrivească, dar nu și acela de gamer. Nu este domeniul meu. Mă consider o persoană competitivă și refuz să mă las învinsă, astfel ca un joc interesant ar putea deveni o provocare pe cinste. Tocmai din această cauză prefer să îmi canalizez energia în altă parte. Am însă o slăbiciune pentru jocul de roluri, de aceea alegerea mea în acest domeniu sunt orice fel de jocuri de îmbrăcat fete și băieți. Aș putea petrece ore întregi asortând haine și accesorii, activitate ce îmi amintește de copilăria în care îmi exersam talentul de designer pe păpușile mele. Și ce vremuri bune erau! 😀


Să nu aveți impresia că aceste jocuri nu sunt dotate cu încercări care să te pună în încurcătură. Din contră! Să luăm drept exemplu jocul ce a reușit să mă atragă în prezent, ce are la bază rochiile de mireasă și tot ceea ce este necesar pentru o ținută de prințesă în ziua cea mai specială a unei femei. Sună extraordinar de bine, nu-i așa? Apoi vin întrebările capcană. Rochie albă sau crem? Păr blond, castaniu sau brunet? Și unele din ce în ce mai complicate. Cred că femeile sunt firi complexe atunci când vine vorba de luat o decizie și privesc lucrurile în detaliu. Eu una încerc să îmi imaginez că îmi creez respectiva ținută pentru mine și ideile vin de la sine. Parcă nu mă pot decide. 

   
Să vorbim puțin despre punctele tari ale jocului. Din punctul meu de vedere este o modalitate foarte ingenioasă de a găsi ce ți se potrivește doar prin intermediul unor click-uri și fără a fi nevoită să te supui unor transformări drastice de look. Acest joc nu este folositor doar viitoarelor mirese, care încearcă să-și pună în aplicare cel mai frumos vis, ci și celor care au o afinitate pentru domeniul modei, al designului vestimentar de ocazie. Într-un cuvânt – te face fericit.     

   Vă aștept și pe voi să vă exersați talentul și cine știe, să vă descoperiți noi abilități. Pentru mine știu că asta se întâmplă în acest moment. Let’s play! 
Lasă un răspuns

