Cărți pe care aș vrea să le citesc în 2016

carti de citit 2016

carti de citit 2016 part 1

Într-o ordine oarecare: 
1. Ultimul avanpost de Lavinia Călina  ✔
Îmi doresc de ceva timp să mă apuc de serie, iar anul ăsta este musai să fac asta. 😀

2. Pride and Prejudice and Zombies de Jane Austen și Seth Grahame-Smith

Nu știu dacă este nevoie să spun prea multe: este Jane Austen și cartea mea preferată de la ea, plus că o să apară filmul în 2016 și trailerul mi s-a părut extrem de interesant. Let’s have some zombies now. 🙂

3. Orașul pustiu (#2 Miss Peregrine) de Ransom Riggs 

După ce am terminat primul volum am zis că trebuie să citesc și continuarea. Și fiindcă a apărut și la noi… 😀

4. Provocarea (Rephelimii #1) de Simona Stoica 

Mai mulți autori români de pe lista mea. Sunt foarte în urmă la capitolul ăsta.

5. Fata de hârtie de Guillaume Musso
Am primit-o de la Lorelei de Crăciun și e singura din biblioteca mea de la acest autor pe care nu am citit-o. Știind cât de mult îi iubesc cărțile nu o să reziste prea mult.

6. Vrăjitoarea de la Iazul Mierley de Elizabeth George Speare ✔

Arată mult prea bine pentru a nu fi citită. ❤

7. Încleștarea regilor (#2) de George R.R. Martin
Abia aștept să continui seria, dar nu mă grăbesc prea tare știind ce monstru mă așteaptă. :))

8. Toate acele locuri minunate de Jennifer Niven
Am auzit foarte multe aprecieri despre această carte și de când a fost tradusă și la noi am tot zis că o cumpăr.

9. Elias și spioana cărturarilor de Sabaa Tahir 
Am tot fost întrebată cum este cartea și mi-a părut rău de fiecare dată că nu am citit-o. Acum e momentul. 😀

10. Mințile lui Billy Milligan de Daniel Keyes ✔
Subiectul este prea interesant pentru a o ignora. Iubesc cărțile care au și cea mai mică legătură cu medicina.

11. Flori pentru Algernon de Daniel Keyes
Irina a ales-o cartea nr. 1 în 2015, iar ăsta e un motiv destul de bun pentru mine să o trec pe listă. 😀

12. Dolores Claiborne de Stephen King
Mai am puțin și termin Carrie și aceasta este singura pe care o mai am de la el momentan. Nu am auzit nimic despre ea, dar îmi place să fiu surprinsă de cărțile pe care le citesc.

13. Cimitirul animalelor de Stephen King
O altă carte de King.

14. Anne Boleyn: Iubirile lui Henric al VIII-lea de Brandy Purdy
Am cartea de ceva timp și nu-mi vine să cred că nu am terminat-o încă, ținând cont cât de mult îmi place acest subiect din istorie.

15. Rămășițele zilei de Kazuo Ishiguro 
Am descoperit cartea asta într-un film care mi-a plăcut și de aceea am cumpărat-o când am dat de ea. A fost la mătușa mea până de curând, dar acum că am primit-o înapoi abia aștept să mă apuc de ea.

16. Șoareci și oameni de John Steinbeck 
O carte din care am citit deja jumătate și pe care ar fi trebuit să o termin de mult.

17. Îți voi dărui soarele de Jandy Nelson 
Cu siguranță o lectură ușoară și foarte plăcută. Doar își așteaptă rândul.

18. Pădurea norvegiană de Haruki Murakami
Am împrumutat-o acum ceva timp de la bibliotecă și mi-a plăcut cât am citit, așa că trebuie să o reiau. Nu-mi place să las lucrurile neterminate fără motiv.

19. Chemarea cucului (#1) de Robert Galbraith (J.K. Rowling)
E un mister de ce nu am citit cartea încă, dar nici nu contează. O să o fac anul ăsta cu siguranță! Fingers crossed.

20. Parfumul de Patrick Suskind
Mi-a recomandat-o o prietenă din liceu acum mult timp (Bună Ioana!, dacă vezi asta) și îmi tot stă pe cap să o citesc. Poate dacă o trec aici o să ajung și la ea.

21. Pânza de păianjen de Cella Serghi
O altă recomandare de la persoane multiple. So I SHOULD read it.

22. Cinder (#1) de Marissa Meyer
Prima carte dintr-o serie deosebit de bună din câte am auzit. O să apară și la noi în 2016 (sper!), așa că o să îmi fie la îndemână.

Acestea sunt cărțile pe care plănuiesc să le citesc. Sunt printre ele atât cărți pe care le am în bibliotecă, cât și cărți pe care va trebui să le cumpăr la un moment dat. Lista nu este completă, deoarece știu că nu mă pot ține de o asemenea promisiune, însă am încercat să trec aici ceea ce știu că o să citesc mai devreme sau mai târziu.

Voi ce plănuiți să citiți? 😀 

10 gânduri despre &8222;Cărți pe care aș vrea să le citesc în 2016&8221;

  1. Georgiana zice:

    Ok deci!Ma bucur ca din lista de carti pe care vrei sa o citesti anul acesta se afla si carti pe care eu le-am citit sau pe care vreau sa le citesc! 🙂
    Sunt noua pe pagina ta,desi ti-am urmarit câteva f ilmulete pe youtube!Good job! 🙂
    So…daca ai in biblioteca Elias si spioana carturarilor,nu mai ezita sa o citesti!Nu stiu exact ce genuri iti plac,dar personal,pot sa-ti spun ca asta e una fin cărțile mele preferate!Am citit-o prin noiembrie,cred si mi-a placut la nebunie!Este foarte e bine scrisa(parerea mea)si cred ca mor daca nu apare o continuare :))
    O alta carte pe care am citit-o este Anne Boleyn.Iubirile lui Henric al VII-lea.Asta am citit-o acum mai bine de un an si țin minte ca mi-a placut si ea destul de mult!Am aflat care au fostsoțiile lui Henric si le mai țin minte si acum :)) Termin-o de citit caci nu vei regreta!Ceea ce țin minte ca s-a intamplat cu cartea mea este faptul ca a fost tipărită gresit!E posibil ca la tine sa nu fie asa,dar la mine s-au repetat câteva capitole,in locul altora! 😦 Dar tot am inteles actiunea! 🙂
    Si eu trebuie sa citesc partea a doua din Miss P eregrine,caci mi-a placut si sunt nerăbdătoare sa vad ce se intampla cu Miss Peregrine,prefăcută în cioară,daca iti aduci aminte! :))
    De asemena mai am si Pădurea norvegiana pe raftul meu,întrucât am primit-o de ziua mea,dar nu stiu daca sa ma apuc inca de ea!
    Baftă la citit!Si sper sa-ti placa Eliad si spioana carturarilor atât de mult cat mi-a placut si mie! 😍😍

    Apreciat de 1 persoană

    • dianalovesbooks zice:

      Bună Georgiana! 😀 Mă bucur că ai trecut pe la mine, îți mulțumesc pentru recomandări. M-ai făcut curioasă, de aceea am fugit să verific Anne Boleyn, însă nu am găsit nimic de genul ăsta. Sper să fie în regulă totuși.
      Chiar vreau să citesc Elias, dar probabil o să aștept după sesiune, pentru că nu o să mă opresc până nu o termin dacă îmi place și nu o să am timp prea mult de citit.
      Ai citit cărți de Murakami? Eu sunt abia la început, dar cred că scrie foarte bine. Poate o să-ți placă Pădurea norvegiană.
      Lectură plăcută! 😀

      Apreciat de 1 persoană

      • Georgiana zice:

        Multumesc Diana!
        Chiar acum m-am reuitat in Anne si problema cu cartea mea era cam asa: la pagina 61 aveam capitolul 7,iar urmatorul capitol dupa acesta era 12 :))
        Ma bucur ca la tine nu e asa! 🙂
        Nu,nu am mai citit carti de Murakami.Tot ce stiu despre el e faptul ca e un autor japonez,daca nu ma însel!Oricum,sper sa-mi placa cartea!Momentan citesc Cea mai frumoasa carte din lume si alte povestiri de Eric Emmanuel Schmitt,un cadou primit tot de ziua mea,si pot sa spun ca sunt foarte încântată de ea! 🙂

        Apreciat de 1 persoană

  2. EmM zice:

    Avem multe in comun cu aceasta listuta, sper sa le citesc si eu pe toate, dar mereu am planuri mari… 😀 Am inteles ca traducerea nu e excelenta (mai ales, oribilitatea aia de titlu), dar Elias si spioana carturarilor am citit-o in original si este excelenta! Ti-o recomand din suflet! Trebuie sa citesti Provocarea 😀 Fata de hartie este superba, a fost primul roman de GM citit de mine si de atunci am o mica obsesie pentru romanele lui 🙂
    Ah, si btw, o sa apara si o continuare la Elias si… dar abia la sfarsitul lui august o sa apara in afara 😦 Oricum, volumul nu se termina cu un cliffhanger, doar o promisiune de noi aventuri si ca mai sunt lucruri care trb lamurite…
    Lectura placuta si sper sa-ti indeplinesti toate aceste obiective!
    PS. Eu te urmaream pe youtube, e prima data cand iti vad blogul 😀 :))

    Apreciat de 1 persoană

    • dianalovesbooks zice:

      Bună! Nu am citit deloc din Elias, dar sper să nu am problemă cu traducerea. Prefer să citesc în original cartea de obicei, dar nu îmi displace în română dacă sună bine. Sigur o să citesc continuarea în engleză până apare la noi. Nu am niciodată răbdare. 😀
      Am auzit atâtea lucruri bune despre Provocarea încât abia aștept să o citesc. ❤
      Lectură plăcută și ție și un an plin de cărți bune! 😀

      Apreciat de 1 persoană

  3. Simona Husaru zice:

    Wohooo! 😀 Frumoasă lista ta. Sper să reușești să citești cât mai multe dintre cărțile de pe lista ta. Flori pentru A., Cinder 1, Pădurea Norvegiană şi Chemarea Cucului sunt și pe lista mea. :))) Sper să le pot citi. Voi face şi eu o postare cu majoritatea cărților pe care aș dori să le citesc. Sunt destule, dar sper să am norocul, timpul şi cheful să le citesc pe toate (Narnia 1, Vrăjitoarele – Roald Dahl, O vrăjitoare îngrozitoare, Eleanor and Park, Uite asa arata fericirea, Elias şi…, etc.). 😀 Pupici!! :*

    Apreciat de 1 persoană

    • dianalovesbooks zice:

      Sper să reușesc, tocmai de asta le-am trecut aici, poate mai vizitez lista din când în când. Inițial voiam să fac un clip, dar fiindcă nu am toate cărțile ar fi fost mai greu. Plus că de obicei nu mai revăd clipurile mele. :))
      Aș vrea să citesc și eu Narnia, dar e puțin probabil…
      Lectură plăcută Simona și mult spor! :*

      Apreciat de 1 persoană

  4. Cristina Boncea zice:

    Am citit Padurea Norvegiana anul trecut si nu m-a prea impresionat insa stilul autorului e categoric ceva special asa ca voi continua sa citesc carti scrise de el… sunt curioasa cum ti se va parea la final.

    Apreciază

Lasă un răspuns

