Top 5 seriale asiatice

Voi vă uitați la seriale asiatice? Ce-mi recomandați?
Enjoy!

Un gând despre &8222;Top 5 seriale asiatice&8221;

  1. Loredana M. zice:

    Eu, eu mă uit! 😀 Japoneze, taiwaneze, coreene, bring them on! Primul serial asiatic pe care l-am văzut vreodată a fost Hana Yori Dango, care și acum ocupă un loc de cinste în inimioara mea. Tind să declar că mi-a plăcut mai mult decât versiunea coreeană. 😉 Altele la care m-am uitat și care mi-au plăcut enorm au fost: Hataraki Man, Last Cinderella, Anego, The Woman Who Still Wants to Marry, Witch Yoo Hee, Rooftop Prince, Gokusen, Great Teacher Onizuka, Hotaru no Hikari, Buzzer Beat, Kurosagi (offf, Yamashita Tomohisa era my dream guy pe vremea aia!), You-re My Pet, Secret Garden, Faith, City Hunter, Heirs, Skip Beat, Panda and Hedgehog, Smiling Pasta, The Master-s Sun, etc. Sunt mult prea multe ca să le enumer pe toate aici. Iar dintre cele mai noi mi-au plăcut foarte mult Oh My Venus, D-Day, Kill Me Heal Me (e un serial superb, din punctul meu de vedere!), Secret, Birth of a Beauty, Witch-s Romance. Iar acum, în prezent, mă uit la câteva care sunt ongoing și care-mi plac la nebunie: Madame Antoine, Cheese in the Trap, One More Happy Ending, Bromance. Pfiu, ce listă interminabilă am scris aici! :)) Uneori mă simt de parcă aș fi o enciclopedie ambulantă de seriale și filme asiatice!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

