Filme din 2016 bazate pe cărți

Bună dragilor! Pentru postarea de astăzi am adunat pentru voi o listă a filmelor bazate pe cărți care au apărut/ vor apărea anul acesta. Dacă știți și altele, nu ezitați să-mi spuneți în comentarii. 😀 

1. Al cincilea val de Rick Yancey (2013)
Am citit cartea la finalul anului trecut și abia așteptam filmul, însă din cauza sesiunii nu am apucat să-l văd încă. Filmul a apărut la finalul lunii ianuarie și surorii mele i-a plăcut foarte mult, deși nu a citit cartea încă.

          

2. Mândrie și prejudecată și Zombi de Jane Austen și Seth Grahame-Smith
Cartea a apărut 2009, iar filmul este în prezent disponibil (februarie) în cinematografe. Eu sunt la jumătatea cărții și mi se pare foarte interesantă abordarea, ținând cont de cât de mult iubesc povestea. Trailer-ul este foarte tare și abia aștept să văd filmul.


 

 

 

 

 

 

 

 

3. Experiment de Veronica Roth (2013)
Am terminat seria de ceva timp și mi-a plăcut destul de mult, însă filmele mi s-au părut încă de la început mult mai interesante. Sunt foarte nerăbdătoare să văd filmul care va apărea în martie. 😀

4. Cartea junglei de Richard Kypling
Am citit cartea când eram mică (ce a fost publicată prima dată în 1894), mi-a plăcut destul de mult și până acum am văzut doar desenele apărute pe baza ei. Filmul o să apară la noi în 15 aprilie. Nu știu dacă voi merge la cinema pentru a-l vedea imediat ce apare, însă arată foarte bine.

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Alice în țara oglinzilor de Lewis Carroll (1871)
Chiar acum recitesc cartea pentru Cartepidemia și mi se pare extrem de aiurită. Cu siguranță o să fie un film foarte interesant. Din moment ce pare imediat după ziua mea, în 27 mai, poate o să-mi fac un cadou și o să merg să-l văd.

       

6. Me before you de Jojo Moyes (2012)
Acesta este filmul de care sunt cel mai încântată să apară. Am început și cartea de curând și mi se pare foarte, foarte faină. O să ne putem bucura de film și de Sam Claflin 😀 abia în iunie.

15507958

7. Tarzan din neamul maimuțelor de Edgar Rice Burroughs (1992)
Pe baza legendei lui Tarzan am văzut o grămadă de filme faine, iar acesta va apărea pe 1 iulie, cu Alexander Skarsgård în rolul lui Tarzan. Dacă e să mă iau după peisajele și secvențele foarte atrăgătoare din trailer cred că va arăta bestial în cinema.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8. The BFG de Roald Dahl (1982)
Habar nu am despre ce este vorba, dar trailerul arată bine și este regizat de Steven Spielberg, ceea ce ar trebui să spună ceva. O să apară în iulie

9. Nerve de Jeanne Ryan (2o12)
Nu auzisem de roman înainte, dar coperta arată demențial de atrăgătoare. Când o să aflu mai multe o să updatez postarea. 😀 Filmul apare în septembrie

10. Continuarea seriei Bridget Jones de Helen Fielding – Mad about the boy
Tot auzisem de Bridget Jones, dar nu citisem primele 2 cărți, nici nu văzusem filmele realizate după ele. Zilele trecute m-am apucat de filme, deoarece am cumpărat acum nu foarte mult timp cartea cu nr. 3 si am zis ca trebuie sa fiu la curent cu ceea ce se intampla. Mi-au plăcut foarte mult filmele, iar rolurile lui Colin Firth și Hugh Grant au fost extraordinar de interesante. Și fiindcă am descoperit cartea m-am interesat și de film, dacă se gândesc să facă unul, și m-am bucurat că în septembrie vom avea parte și de acesta, însă va purta un alt nume: Bridget Jones’s Baby. Filmul va apărea în septembrie in UK și probabil și la noi puțin mai târziu. Abia aștept! 😀

11. Fata din tren de Paula Hawkins
Nu am citit cartea încă (2015), dar sper să am timp până în octombrie, când se preconizează că va apărea și la noi. Am auzit numai păreri bune despre ea, de aceea se află pe lista cărților de care trebuie neapărat să mă apuc. Îmi place mult de Emily Blunt și sper să facă o treabă bună în rolul principal. Trailer-ul încă nu a apărut, o să adaug unul la momentul respectiv.

12. Inferno de Dan Brown (2013)
Sunt foarte în urmă cu seria lui Dan Brown, dar mi-au plăcut filmele apărut pe baza cărților lui și le voi urmări mereu cu plăcere. Filmul acesta va apărea la noi în 14 octombrie.

13. Chemarea monstrului de Patrick Ness (2011)
Am auzit foarte multe laude la adresa cărții în Booktube-ul de dincolo, abia aștept să îmi formez și eu o opinie. Filmul apare din nou, în octombrie, iar plotul sună foarte bine din punctul meu de vedere. 

14. Fantastic beasts and where to find them – J. K. Rowling (2000)
Din moment ce ține de universul lui Harry Potter nu se pune problemă să nu fiu extrem de încântată de acest nou film. Apare abia în 18 noiembrie.
 😦

Fantastic Beasts and Where to Find Them

15. Miss Peregrine de Ransom Riggs (2011)
Mi-a plăcut destul de mult această primă parte a seriei și abia aștept să văd cum o să iasă filmul, dar mai avem de așteptat până la finalul lui decembrie.

16. Seria Fallen (Damnare) de Lauren Kate (2009)
Încă nu se cunoaște data lansării filmului, însă este menționat că se va întâmpla în 2016. A fost destul de populară la noi seria la un moment dat, dar eu nu am citit-o. Voi ce părere aveți? Merită?

17. Fulgi de Iubire, volumul scris de John Green, Maureen Johnson și Lauren Myracle (2008)
Am auzit doar zvonuri despre acest film, dar sunt foarte curioasă cum ar arăta, ținând cont că este vorba de mai multe povestiri. 

 

Voi ce filme din această listă doriți să vedeți cel mai mult anul acesta?
Diana ❤

 

7 gânduri despre &8222;Filme din 2016 bazate pe cărți&8221;

  1. Florence Vi zice:

    Nu am citit inca Miss Peregrine, pentru ca mi se par cam scumpicele cartile :D, iar „Chemarea monstrului” o am pe wishlist de o gramada de timp, sper ca reusesc s-o cumpar si s-o citesc pana apare filmul. 😀

    Apreciază

    • dianalovesbooks zice:

      Din punctul meu de vedere merită cumpărate, mai ales că sunt cartonate și pozele dinăuntru arată super bine. Arată superb în biblioteca personală. 😀 Sunt tare curioasă cum o să iasă filmul după Miss Peregrine. Sper și eu să pun mâna pe Chemarea monstrului până atunci. Mult spor la citit. 😀

      Apreciat de 1 persoană

  2. Simona Husaru zice:

    Waaaa!! Ce listă imensăăăăăăăăăăăăă!! Pe toate mi-ar plăcea să le văd! :))) Sper să pot citi Marele uriaș prietenos, Miss Peregrine, Inferno, Tarzan, Cartea Junglei și Al cincilea val mai ales. :”> Multe cărți interesante. 😀

    Apreciază

Lasă un răspuns

