Concurs Tupperware de Ziua Mondială a Apei

Bună dragilor!
Deși abia am încheiat concursul de Mărțișor v-am pregătit un alt concurs, de data aceasta alături de cei de la Tupperware. 😀 Ca și anul trecut, cu ocazia Zilei Mondiale a Apei – 22 Martie se organizează o campanie de reciclare a sticlelor din plastic după cum urmează: în zilele de 19-20 Martie în București și 22 Martie în Constanța, Brașov și Brăila. Oricine aduce 5 pet-uri la sediul distribuitorului Tupperware și cumpără o sticlă ECO Tupperware, primește GRATUIT încă o sticlă. 

Acum să trecem la concursul propriu-zis. Premiul constă în 4 sticle ECO Tupperware cadou, pentru toată familia (2 sticle mari și 2 mici). Am avut plăcerea de a mă bucura și eu de aceste sticle și sunt grozave, abia aștept să aud și părerile voastre după ce le veți încerca

Cerințele nu sunt deloc complicate, trebuie doar să-mi spuneți cum reciclați voi pet-urile și care este părerea voastră despre reciclarea apei și a pet-urilor și să dați like (dacă nu ați făcut-o deja) paginii mele de Facebook. 

Durata concursului: 15 – 21 martie  

Câștigătorul va fi ales de mine în data de 21 martie și cel mai probabil va fi ales prin Random.org.
Mult succes.
D.

7 gânduri despre &8222;Concurs Tupperware de Ziua Mondială a Apei&8221;

  1. Vanilla Moon zice:

    Salut. Eu am norocul sa am chiar la iesirea din bloc un container special pentru plastic, asa ca am de fiecare data grija sa separ pet-urile si sa le arunc numai acolo, spre a fi reciclate. Cred ca e un efort minim pe care poate si trebuie sa il faca fiecare. Avem doar o planeta. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  2. Culba Raul zice:

    Buna ! Reciclarea o fac ducand sticlele la centrele de colectare sau la asa zisele containere unde sunt puse pe sortimente.
    Parerea mea despre reciclarea acestor peturi este una extrem de buna deoarece , sunt procesate de catre firmele abilitate si sunt transformate mai apoi in produse noi.
    Cat despre reciclarea apei este o idee foarte buna ,pentru ca astfel se pot iriga terenurile de sport sau pentru irigarea diferitelor locuri.
    Aceasta apa provine din asa zisele lacuri de acumulare create artificial si se mai urmareste ca impuritatile sa fie eliminate. O zi minunata ! 😉

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

