Filmele adolescenței mele

Bună dragilor. Am revenit astăzi cu o nouă listă, creată după o discuție cu sora mea despre filme. Așa cum există muzică cu care am crescut fiecare, există și filme cu care am rezonat într-o anumită perioadă a vieții. Eu am fost întotdeauna pasionată de filme și, urmărind niște clipuri pe YT, mi-am dat seama că anumite filme pe care le-am văzut au pentru mine o importantă valoare emoțională și că aș putea să le revăd la nesfârșit fără să mă plictisesc. Sper să vă placă lista mea. 

Care sunt filmele adolescenței voastre? 

Pentru mine acestea sunt:  
1. What A Girl Wants (2003) cu Amanda Bynes

2. A Cinderella Story (2004) cu Hilary Duff

3. A Walk to Remember (2002) cu Mandy Moore

3. Crossroads (2002) cu Britney Spears și Zoe Saldana

4. Raise Your Voice (2004) cu Hilary Duff

5. The Princess Diaries 1&2 (2001/2004) cu Anne Hathaway 

 

6. Freaky Friday (2003) cu Lindsay Lohan

7. She’s the Man (2006) cu Amanda Bynes

8. Mean Girls (2004)  cu Lindsay Lohan

9. Because I Said So (2007) cu Mandy Moore

10. Miss Congeniality 1 &2 (2000/2005) cu Sandra Bullock

11. 13 Going On 30 (2004) cu Jennifer Gardner

12. Bend it Like Beckham (2002) cu Keira Knightley

13. Step up (2006) cu Channing Tatum și Jenna Dewan Tatum 🙂

Lasă un răspuns

