Cartepidemia #14 – Aprilie 2016

Bună, dragilor! Am revenit cu un anunț, în cazul în care nu ați urmărit chat-ul nostru de duminică. Sper că sunteți curioși ce vom citi în continuare, deoarece pentru asta sunt acum aici. După o lungă perioadă de discuții despre cărți internaționale mai mult sau mai puțin clasice, am zis să ne întoarcem atenția spre ai noștri scriitori români. Astfel, am ales pentru luna aprilie primul volum al seriei Neamul Corbilor de Lavinia Călina, ce poartă numele de Copiii Întunericului.  

Aceasta nu este prima carte pe care o citesc de la Lavinia, am mai citit și Ultimul avanpost, și am mare încredere că și aceasta o să fie pe gustul meu, însă vom vedea împreună ce va fi atunci.

Vă așteptăm desigur să citiți împreună cu noi dacă doriți și să ne urmăriți în viitorul liveshow în luna mai. Sperăm ca atunci să ni se alăture și Lavinia pentru niște întrebări și o discuție mai aparte. Noi suntem foarte nerăbdători. Ce spuneți? Acceptați provocarea?

Pupici! 😀

Lasă un răspuns

