Liebster Awards 2016

Bună, dragilor! A trecut ceva timp de când am completat o astfel de leapșă, de aceea sunt foarte încântată să am această ocazie. Am fost nominalizată de două ori, ceea ce înseamnă că trebuie să răspund la mai multe întrebări. Haideți să vedem împreună ce am de făcut, deoarece există și câteva reguli. 

După cum știți, premiile Liebster au ca scop descoperirea a noi bloguri și a-i cunoaște mai bine pe cei din comunitatea noastră. 

Pașii pe care trebuie să-i urmezi dacă ai fost nominalizat:
1. Mulțumește-i persoanei care te-a nominalizat și menționează-i blogul.

2. Listează regulile în postarea ta.

3. Afișează premiile Liebster undeva pe blogul tău.

4. Răspunde celor zece întrebări prevăzute de persoana care te-a nominalizat.

5. Scrie zece lucruri random despre tine.

6. Nominalizează 5-11 blog-uri și informează-le că au fost nominalizate.

7. Asigură blog-urile pe care le-ai nominalizat cu zece întrebări.

Mulțumesc Andreei – Gând de porțelan pentru nominalizare. 

Cele 10 întrebări la care trebuie să răspund:

1. Ce carte citeşti acum?

Furia roșie de Pierce Brown, prima carte din serie.

wp-1473171952394.png

2. Dacă ai scrie o carte, care ar fi subiectul ales şi de ce?

Am descoperit pasiunea pentru scris la 17 ani și unul dintre subiectele principale pe care le-am folosit este călătoria în timp. Mereu am citit cu drag cărțile de acest gen.

3. Crezi că o carte te poate face mai deştept?

Cu siguranță. O carte te poate învăța foarte multe lucruri despre lumea din jur, despre propria persoană și chiar despre istorie, geografie, fizică și alte științe. Nu există limite. 😉

4. Ce putere supranaturală ai vrea să ai?

Să alerg foarte repede, ca The Flash. Sau să am o memorie perfectă, să nu uit nimic din ceea ce învăț. Mi-ar fi de folos. 😀

5. Alege un citat care te reprezintă.

Destul de greu de ales doar unul. 

Dacă în drumul tău întâlnești un om prea obosit ca să-ți poată dărui un surâs, lasă-i-l pe al tău. Dale Carnegie

6. Science fiction, horror sau fantasy?

Fantasy citesc cel mai des dintre cele trei, de aceea este răspunsul cel mai potrivit pentru moment. 

7. Cât de des oferi cărţi cadou?

De câte ori am ocazia și știu că persoana în cauză s-ar bucura de acest tip de cadou. Nu are rost să dăruiești cărți celor care nu citesc, nu? 😋

8. Care a fost ultima carte care te-a făcut să plângi?

Me Before You de Jojo Moyes. Sau în traducere „Înainte să te cunosc”. 

wp-1473172257072.jpg

9. Colecţionezi semne de carte?

Nu, deși mi-ar plăcea. Nu am atâtea cât mi-aș dori.

10. Care film făcut după o carte ţi-a plăcut cel mai mult?

Recent am văzut Room și mi-a plăcut foarte mult, dar filmele după Harry Potter sunt ecranizările mele preferate. 

Cea de-a doua nominalizare vine de la Loredana de la Literary Jungle. Mulțumesc frumos!

1. Cu care personaj din cărțile citite de voi până acum vă identificați cel mai bine?

Hermione Granger sau Elizabeth Bennett. 

2. Care este locul vostru preferat de lectură?

În pat mi se pare cel mai confortabil, dar cel mai mult îmi place să citesc în mijloacele de transport în comun.

3. Ce carte pe care ați citit-o v-a lăsat un gust amar?

Camera de Emma Donoghue, după care a apărut și un film. Este o carte foarte emoționantă ce tratează un subiect greu de digerat.

4. Vă place să citiți detalii despre viața unui autor atunci când îi citiți cărțile?

Da, îmi place să citesc interviuri cu autorii mei preferați. Nu mă interesează atât de mult viața personală,  cât mă interesează gusturile literare și să aflu unde găsesc inspirația pentru a scrie cărțile respective. 

5. Ce ar trebui să conțină un roman grafic ca să vă capteze atenția?

Un design plăcut și culori cât mai diverse. Nu am prea multe preferințe, atâta timp cât povestea este interesantă.

6. Care este cartea voastră preferată din întreaga lume? Doar un singur titlu.

Mândrie și prejudecată de Jane Austen.

7. Cafea sau ceai, alături de o carte bună?

Ceai probabil, deoarece beau foarte rar cafea. 

8. Cu ce frecvență cumpărați cărți?

Depinde de cât de des am ocazia să ajung pe lângă o librărie. Asta e singura condiție. Și dacă găsesc ceva care să vreau neapărat să am în bibliotecă. 

9. Aveți prieteni sau rude care citesc la fel de mult ca voi? Sau care citesc, și atât?

Da, la mine în familie se citește destul de mult. Mama citește, soră mea, una dintre mătuși, un unchi citește chiar mai mult decât mine 😁 și câțiva verișori. Mă bucur că am cu cine să discut din când în când despre cărți.

10. Care este genul vostru preferat?

New Adult sau Contemporary. Îmi plac și cărțile clasice sau fantasy, dar dacă citesc doar astfel de cărți în câteva luni simt nevoia să schimb genul pentru a nu intrs într-un reading slump, astfel că alternez cât de mult pot.

10 lucruri random despre mine:

1. Am o pasiune pentru pizza și aș manca la orice oră din zi și din noapte. Acest lucru nu se întâmplă chiar atât de des, dar pot să visez. 😋

2. Nu îmi place să merg la somn, pentru că odată ce adorm mă trezesc greu și aș dormi într-una. Sunt de părere că se pot face atât de multe lucruri cu acel timp, așa că încerc să nu depășesc 6-8 ore de somn.  

3. În prezent trec prin cel mai mare reading slump din ultimii ani. Nu mă pot concentra deloc să citesc și sar de la o carte la alta. Noroc că există Goodreads, altfel nu aș ține pasul.

4. Îmi plac filmele la nebunie și nu mă plictisesc niciodată de ele. Mereu mă întreabă mama dacă a mai rămas vreun film pe care nu l-am văzut.😁 Așa că am trecut la cele coreene ca să fiu sigură că am de unde alege.

5. Îmi place să scriu, dar îmi este greu să mă axez pe o singură idee și sunt distrasă mereu de alte proiecte. Încă lucrez la asta.

8. Am o pasiune pentru căni și îmi doresc să le colecționez. Până acum am doar câteva mai deosebite pentru că nu am spațiul suficient, dar este un plan pentru viitorul apropiat. 

9. Îmi place să desenez și as vrea să iau lecții pentru a învăța mai multe. 

10. Îmi place să fac fotografii și abia de curând mi-am dat seama cât de mult. Cred că se leagă cu pasiunea mea pentru călătorii.

Întrebările mele sunt:

1. Cum ai început să citești? Mai ții minte care a fost prima carte?

2. După ce alegi cărțile pe care le citești? Ce genuri preferi?

3. Hard-cover sau paperback?

4. Format fizic sau e-book?

5. Alte pasiuni/ hobby-uri în afară de citit?

6. Artistul preferat? Melodia preferată?

7. Facebook, Twitter sau Instagram? De ce?

8. De când scrii pe blog? Care a fost primul articol postat?

9. Care sunt pentru tine articolele cel mai dificil de scris?

10. Ce tip de bloguri urmărești? 😉

Nominalizez următoarele bloguri:

1. Ioana Andreea’s Journey

2. Always & Forever

3. Bookcaffe

4. A little place of library called home

5. World of Books web

6. Book My Passion 

 Pe curând! 😚

Lasă un răspuns

