Fantastic Beasts and Where to Find Them | Recenzia filmului

Imagini pentru fantastic beasts and where to find them

Decizia de a merge la cinema pentru acest film a fost una de moment și nu am avut prea mult timp la dispoziție să analizez ce va însemna acest lucru pentru mine. Inițial aveam în plan să citesc scenariul și apoi să îl vizionez, dar curiozitatea a învins și l-am convins pe prietenul meu să mă însoțească. A fost o bucurie în plus să descopăr că filmul este 3D, deoarece este o plăcere să urmărești astfel toate acele efecte deosebite ale magiei.

Am fost atât de entuziasmată de această nouă aventură în lumea magică a lui J. K. Rowling încât nu m-am putut abține să nu lăcrimez de mai mult ori pe parcursul filmului, mai exact când am întâlnit elemente care mi-au amintit de Harry Potter, de Hogwarts, de Dumbledore, de tot ceea ce am iubit la această serie de suflet. Și muzica m-a ajutat în acest sens. :))

Pentru că am avut ocazia doar să răsfoiesc puțin cartea scrisă inițial de J. K. Rowling, așa zisul manual al lui Newt Scamander – Fantastic Beasts and Where to Find Them, nu știam ce creaturi vor apărea în film, dar acest lucru a fost în avantajul meu, pentru că am avut parte de foarte multe surprize plăcute.

Newt Scamander este un personaj de care m-am atașat foarte ușor prin grija pe care o poartă creaturilor sale și prin faptul că este vrăjitor, desigur, înainte de a afla mai multe despre trecutul și personalitatea lui. Actorul care îl joacă, Eddie Redmayne, a intrat foarte bine în acest rol și chiar m-a impresionat atenția pe care a acordat-o detaliilor. Atmosfera anilor `20 mi s-a părut foarte bine reprezentată și combinația cu magia o face și mai apetisantă și misterioasă.

Deși este un film de 2 ore nu aflăm atât de multe informații precum mi-ar fi plăcut, în special răspunsurile acelor întrebări care ne apasă încă de când am aflat că vor apărea filmele (Cum arată Ilvermorny?, Va apărea Dumbledore din nou?, Când?, Vom afla mai multe despre relația dintre Dumbledore și Grindelwald?, Vom revedea Hogwarts?), dar am încredere că J. K. Rowling își va face treaba perfect cum ne-a obișnuit și nu vom regreta așteptarea.

Imagine similară

Avem de-a face și de această dată cu un nou grup de personaje încântătoare. Pe lângă Newt, îl avem pe Jacob Kowalski, un Încuiat simpatic și dolofan ce își dorește să înființeze o patiserie și două surori vrăjitoare, Tina și Queenie Goldstein. Preferata mea este Queenie, deoarece are o personalitate agreabilă și un farmec deosebit, dar ambele sunt foarte simpatice. Interacțiunea dintre ei mi s-a părut foarte naturală, iar scenele în care era implicată magia au fost incredibile. Nu cred că există vreo persoană care să nu-și dorească să primească o baghetă și să se apuce de învățat vrăji. Chiar și pentru gătit. 😉

Imagini pentru fantastic beasts and where to find them credence

Un personaj aparte este Credence, un suflet chinuit care a trecut prin încercări grele. Îmi pare rău că nu s-a insistat mai mult pe povestea lui, mi-ar fi plăcut să știu mai multe despre el și abilitățile lui, dar sper ca filmul următor să facă puțină lumină și în această privință. Ezra Miller a interpretat acest rol cu foarte mare credibilitate și a fost extraordinar.

Imagine similară

Creaturile lui Newt sunt extrem de speciale, așa cum m-am așteptat, și am îndrăgit partea în care ne sunt prezentate fiecare în parte. Valiza în care acestea sunt transportate are un farmec anume și este un element important și intrigant din poveste. Micuțul din imaginea de mai sus este favoritul tuturor și ne-a dăruit foarte multe scene în care am râs și am apreciat pufoșenia și ghidușenia lui. Este de-a dreptul drăgălaș!

Personajul negativ cu care suntem amenințați încă de la început nu apare foarte mult în film, dar să fiu sinceră nu m-a deranjat prea tare, eram prea captivată de acest nou capitol magic. Mai mult decât atât, nu mă surprinde prea tare. Până la urmă Voldemort a devenit un personaj complex doar la finalul seriei, pentru că în primele volume a avut parte doar de încercări eșuate, lucru care pare să se repete cu Grindelwald. Deși nu pot spune că mă sperie prea tare, sigur este un tip destul de întunecat și pus pe rele. Sper totuși să apară și Dumbledore, deoarece fără el nu cred că avea sens toată această serie, ținând cont că el este cel care l-a înfrânt în acel faimos duel.

Acestea sunt lucrurile despre care am vrut să vă vorbesc, sper că v-a plăcut recenzia mea și că v-a fost de folos. Dacă sunteți interesați de un clip în care să discut pe larg despre acest film nu ezitați să îmi spuneți, cu siguranță mi-ar plăcea să stăm de vorbă și să despicăm firul în patru după ce ați văzut și voi filmul. Vă pup! :*

Anunțuri

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )