Nomasvello: Povestea continuă 

Hello! Vă povesteam anterior despre primele ședințe de epilare definitivă la salonul Nomasvello din Brașov, de aceea vin astăzi cu un update. It gets even better. Am continuat să merg la fiecare 4 săptămâni, iar acum din 6 în 6 săptămâni.

De fiecare dată am fost plăcut surprinsă de atenția celor 2 domnișoare care se ocupă pe rând de mine, Andreea și Sorina, care au avut întotdeauna grijă să mă simt confortabil. Tocmai de aceea, cred că vă veți simți bine indiferent de zona pe care alegeți să o epilați. 

Fără a mă repeta, toate efectele sesizate inițial s-au accentuat și în momentul de față abia se mai pot sesiza firele de păr, iar la epilat trebuie să apelez doar o dată la două săptămâni. Dacă vă doriți să scăpați definitiv de firele de păr nedorite vă sfătuiesc călduros să încercați un astfel de tratament. E suportabil, aproximativ rapid și pe termen lung este perfect. Chiar dacă eu am ales zona axilară, tot este un lucru nemaipomenit să constat că nu trebuie să îmi mai bat prea mult capul cu zona respectivă. Cu siguranță următorul pas este să încerc și o altă zonă, cu la fel de bune rezultate sper eu. Iar dacă doriți să încercați oricare dintre tratamentele lor sunt sigură că veți descoperi oferte convenabile în perioada următoare.  Vă pup și pe curând! 😀

nomasvello

Lasă un răspuns

